reklama

Au pair v Holandsku- č.7- Jar alebo Keď Králiková medveďov vidí

Poviem vám niečo málo o holandskej jari. No čo nám už len nové môže povedať, jar ako jar, každý ju má rád. Áno, ak ste si aj vy pomysleli toto, tak...máme rovnaké zmýšľanie! Až na to, že tento blog píšem ja a nie vy. :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Prvý jarný deň. Asi nikdy som z neho nemala takú radosť ako tento rok. Prvosienky už vystriedali narcisy, takže príjemne tu máme už niekoľko týždňov. Ale už je to oficiálne! Lente!

Nepreháňam, keď poviem, že už na začiatku januára, po tom ako som sa vrátila po Vianociach späť, som uvidela snežienky. A krátko na to prvosienky a ďalšie kvety, ktoré ani neviem ako sa volajú. A tak som sa vytešovala, už dobré 3 mesiace teda, že príde jar! Ale zima sa ešte ukázala, keď na konci februára začalo snežiť. Good one! Samozrejme, nevydržalo to, čo mi vôbec nebolo ľúto. (A asi ani ľuďom, ktorí plánovali vzlietnuť zo Schipholu.) No to bol asi tak posledný záblesk zimy. A tak prestalo fúkať, ráno nás začal budiť štebot vtáčikov a páriace sa kačice (sestra, ver že to je niekedy horšie ako mačky!) a premávka na cyklistických chodníkoch začala hustnúť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď sme už pri tých chodníkoch...Včera som si to namierila na korčuliach do Haagu. Trošku ďaleko. No ale nezakorčuľujete si, keď je tak krásne? A tak som sa miernym tempom, z nohy na nohu, približovala k centru. Vtedy ma však napadlo, že nemám zrovna chuť predierať sa plnými nedeľnými uličkami. Tak som zmenila trasu a dostala som sa k jazeru. Aj s mlynom. Idylka! Korčuľujem si, keď tu sa pozriem na pravo a zbadám... medveďa?! Zarastený face, mohutné pomalé pohyby. Nie to nie som ja. Ja som medzitým už zastavila aby som sa pozrela na tieto tvory. Rýchlo som rozmýšľala či žijú v Holandsku medvede. Ešte som myslela aj na to, že sa určite práve zobudili zo zimného spánku,teda hádam sú aj hladné... Na druhom brehu sa pásli ovce. Normálka, to som videla už veľakrát. Ale potom som tam uvidela tú podobnosť! Neverili by ste aké dokážu byť čierne ovce veľké! :D Medveď, ovca? Králiková sa očividne vyzná.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A tak som sa s úsmevom na perách pobrala domov. Postretla som veľa neznámych ľudí, s ktorými sme sa nezabudli pozdraviť, samozrejme. Či ste bežec, korčuliar, alebo cyklista. To mi príde celkom milé. Prípadne keď sa pozastavíte a prehodíte zopár zdvorilostných fráz.

Ale aby som sa vrátila k jari. Stromy sú každým dňom zelenšie, hniezda väčšie a dni dlhšie! To je asi tak zatiaľ všetko, pred tým ako nám rozkvitnú tulipánové polia a moje výlety tak získajú na atraktivite.

Bedankt.

Loes :)

Lucia Králiková

Lucia Králiková

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Lucia, teda už dlhšu dobu Loes a som au pair a od septembra aj študentka v Holandsku :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu