reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lucia Králiková

Lucia Králiková

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Lucia, teda už dlhšu dobu Loes a som au pair a od septembra aj študentka v Holandsku :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Au pair v Holandsku- č.10- "Loes, aký je tvoj plán vlastne?"

Lucia Králiková

Au pair v Holandsku- č.10- "Loes, aký je tvoj plán vlastne?"

Pamätáte sa ešte ne svoje detské sny, čím ste chceli byť keď budete „veľkí"? Jasné, dosť stará a otrepaná otázka... Tak ináč, subjektívnejšie. Plním si svoj (nielen) detský sen.

  • 12. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 512x
  • 8
Au pair v Holandsku- č.9- ...alebo Keď som bola doma

Lucia Králiková

Au pair v Holandsku- č.9- ...alebo Keď som bola doma

V nedeľu na obed som prišla Selca. Hoci som bola neuveriteľne unavená, spať sa mi nedalo. Užívala som si čaj na dvore, z mojej domácej keramickej šáločky, s mojimi rodičmi a sestrou. Tej najväčšiu radosť robili darčeky, ktoré som jej priniesla. Monička, nech sa Ti dobre nosia! :)

  • 7. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
Au pair v Holandsku- č.8- Jeden víkend

Lucia Králiková

Au pair v Holandsku- č.8- Jeden víkend

Nedeľa 1.máj- 3 hodiny ráno  Zatiaľ, čo sedím v letiskovej hale a popíjam, na tento čas dosť neobvyklý, zelený čaj, v hlave si premietam posledné dva dni pred mojim odchodom na „dovolenku" domov. Tie sa niesli v duchu oranžovej farby a oslavujúcich ľudí. Prečo? Jedno slovo- Koninginnedag!

  • 1. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Au pair v Holandsku- č.7- Jar alebo Keď Králiková medveďov vidí

Lucia Králiková

Au pair v Holandsku- č.7- Jar alebo Keď Králiková medveďov vidí

Poviem vám niečo málo o holandskej jari. No čo nám už len nové môže povedať, jar ako jar, každý ju má rád. Áno, ak ste si aj vy pomysleli toto, tak...máme rovnaké zmýšľanie! Až na to, že tento blog píšem ja a nie vy. :)

  • 21. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 002x
  • 10
Au pair v Holandsku- č.6- Víkend- St. Patrick, CPC Loop

Lucia Králiková

Au pair v Holandsku- č.6- Víkend- St. Patrick, CPC Loop

Je dnes síce streda a skôr ako na uplynulý víkend, myslíte na ten nadchádzajúci, nedá mi nespomenúť minulý, na udalosti plodný, víkend v Haagu. „Echt druk!"

  • 16. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
reklama
Au pair v Holandsku- č.5- Amsterdam

Lucia Králiková

Au pair v Holandsku- č.5- Amsterdam

Dnešná sobota opäť nesklamala. Vôňa jointov a tulipánov, pouliční muzikanti, predstavenia a neskutočné množstvo ľudí (a holubov)! To je Amsterdam.

  • 5. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Au pair v Holandsku- č.4- Letím, letíš, letíme alebo ne-?

Lucia Králiková

Au pair v Holandsku- č.4- Letím, letíš, letíme alebo ne-?

Pamätáte si tohtoročné správy o kolapsoch a zrušených letoch na letiskách? Mňa naštastie nestihli. Necelých 8 hodín. Ale ten let si zapamätám.

  • 2. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 292x
  • 2
Au pair v Holandsku- č.3- Den Haag a čajko-attack

Lucia Králiková

Au pair v Holandsku- č.3- Den Haag a čajko-attack

Ako au pair mám väčšinou víkendy voľné, takže vtedy mám čas spoznávať Holandsko viac- veď aby som nepísala len, že sa tu najčastejšie používajú bicykle ako dopravný prostriedok, keď to všetci dávno viete (ako som sa dozvedela z reakcie na predchádzajúci článok, týmto zdravím).

  • 28. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Au pair v Holandsku- č.2- Škola a bicykle

Lucia Králiková

Au pair v Holandsku- č.2- Škola a bicykle

Bola nedeľa po obede, čas ktorý nikto nejako nemá/nemal v obľube (aspoň teda za školských čias) a my sme si to valili 280km/hod na Porsche cez Nemecko. Poviete si, 10 hodín s cudzím chlapom v aute, o čom sa asi tak budeme baviť?

  • 27. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 16
Au pair v Holandsku- č.1- Začiatok

Lucia Králiková

Au pair v Holandsku- č.1- Začiatok

Normal 0 21 MicrosoftInternetExplorer4 Keď som si približne takto pred rokom vykračovala po Obchodnej ulici v Bratislave ani by mi nenapadlo, že o rok sa budem prechádzať po značne väčšej obchodnej ulici v hlavnom meste Holandska- Amsterdame.

  • 25. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 022x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu